dlu waktu first day kat nilai..
satu bnda jew aku rase..
cepat larh abes sem..
aku x nak lagi tnggal kat nilai..
tpi bile tbe hari terakhir.
sedih aku nk tggalkan..
huhu..
pertama kali aku jejak dorm b1-1-11..
dah ade rase kekok..
bdak2 sume riuh n aku nie jnis yg x brapa pandai nk crik kawan..
tpi lpas 2 mggu,
bru aku tau diorang sume x makan orang..
diorang mmg baik gler r..
aku nie jnis anak manje jgk r..
x pernah duk asrama..
bile aku smpai nilai,
bru aku tau erti kawan, family n usaha..
cm sengala n aku nie..
KAWAN...
hurm..
term nie cm biase jew an..
tpi bsar maknannye bagi aku..
aku ade ramai kawan..
tpi ramai kawan aku ade time sng jew..
time ssah aku sorunk2 jew..
skrunk,aku rase ade yg snggup tman aku..
ade yg snggup tahan perangai aku..
ade yg snggup brsusah sbb aku..
n..
aku x ramai kwn perempuan sbb aku nie x biase r..
tpi dye nie wat aku selesa ngan dye.
perangai,gelak, cakap, sume selesa r bagi aku..
tpi blom smpat aku nk knal ngan dye agi..
nk hepi2 ngan dye..
sem dah abes..
dye dah balik..
hope dalam hati dye,ade r dye ingat aku..
FAMILY...
yup..
family..
bnda pling bermakna dalam idop aku..
mak, abah, mok. syakir n syuhada..
skrunk bile kat niali..
bru aku tau korunk syg aku..
baru aku tau yg family x kan tggalkan kite..
tpi kat sini aku dapat family baru..
adam,amilo, jube,bhai,aiman,amin,awe,amzar,alip,nabil,auzaie,afif,helmi,cek din,joe,acad,kd,ali n adik aku,,PADIL...
korunk family nilai aku pling aku syg..
jgn lupe aku erk...
aku harap sume yg ade dalam hati aku,..
sentiase hepi2..
kalo sdih kite kongsi erk..
aku nk sgt sume nie dapat aku rase lagi..
semua ttg kita..
Friday, February 19, 2010
Tuesday, February 16, 2010
ape kes..????
uiks..
dah lame x bkk mende nie..
kononnye bz stdy r..
hampeh jew..
stu habuk pown tarak..
mggu lpas an tahun baru cina..
so,familyku mngambil inisiatif yg cukup efisien mmbawa aku ke perak..
ipoh mali tarak sombong..
hari pertama..jeng jeng jeng..
mak ku mngembar gemburkan bahawa ade sebatang sungai kat blakang tmpat kitaorg lpak..
yaayyyy.
dapat mandi sungai..
ble aku smpai yg ade cumalah parit kcik jew..
kalo aku masuk konpem smpai paras tumit jew..
mmg lmas r aku..
hahaha..
kecewa gak r aku..
tapi rumah mak cik aku kat blakng dye an ade sungai..
memg hepi tahap cipan r..
tpi hati aku berderai mcm kaca pcah di lantai..
sungai kangsar rupenye..
mmg btol2 lmas aku..
hahaha..
hari kedua..kuang kuang kuang...
mak cik aku bwk kitaorg gi taiping..
cerita yg kluar dari mulut dye mmg best..
macam best r maksud aku..
ape yg aku dapat..?
terpacak depan the store..
hampeh btol..
kat pd pown ade..
aduyai..
pas2 aku pergi taman tasik taiping..
aku mmg plik dan heran..
asal aku mnjelajah bersama sepupu aku aku msti nampak pasangan sehidup semati kononnye,,
jalan lagi..pasangan merpati sejoli plak..
jalan lagi..pasangan pinang dibelah dua..
aku pown heran..
mngapa sume ini terjadi..
bru aku ingat..VALENTINE DAY..
jlas sgt aku x smbut smpai x tau..
macam hal aku tgk..
nie lagi stu..
x yah r smbut mnde 2..
watpe smbut mende 2..?
pas2 ade r OPS CUMBU r, OPS MAKSIAT r..
haha..
paham2 r an..
hampeh btol..
tpi yg best skit mee udang kat kuala sepetang..
terbaik wokkkk..
tpi bkn sume nie main point aku..
point sebenar aku ialah..........
aku x stdy langsung..
waaaaaa..
tension gile..
consti,general defence dan pelbagai lagi karenah law..
cm mane nie..
totally give up for the fight..btol kew ayat aku..???
3 hari lagi..
pas2 bye2 nilai,dak2 dorm, g13, g8 , n dye..
waaaaaaaaa..
sori x dapat ikot ko gi prak n x datang knduri ko.........
dah lame x bkk mende nie..
kononnye bz stdy r..
hampeh jew..
stu habuk pown tarak..
mggu lpas an tahun baru cina..
so,familyku mngambil inisiatif yg cukup efisien mmbawa aku ke perak..
ipoh mali tarak sombong..
hari pertama..jeng jeng jeng..
mak ku mngembar gemburkan bahawa ade sebatang sungai kat blakang tmpat kitaorg lpak..
yaayyyy.
dapat mandi sungai..
ble aku smpai yg ade cumalah parit kcik jew..
kalo aku masuk konpem smpai paras tumit jew..
mmg lmas r aku..
hahaha..
kecewa gak r aku..
tapi rumah mak cik aku kat blakng dye an ade sungai..
memg hepi tahap cipan r..
tpi hati aku berderai mcm kaca pcah di lantai..
sungai kangsar rupenye..
mmg btol2 lmas aku..
hahaha..
hari kedua..kuang kuang kuang...
mak cik aku bwk kitaorg gi taiping..
cerita yg kluar dari mulut dye mmg best..
macam best r maksud aku..
ape yg aku dapat..?
terpacak depan the store..
hampeh btol..
kat pd pown ade..
aduyai..
pas2 aku pergi taman tasik taiping..
aku mmg plik dan heran..
asal aku mnjelajah bersama sepupu aku aku msti nampak pasangan sehidup semati kononnye,,
jalan lagi..pasangan merpati sejoli plak..
jalan lagi..pasangan pinang dibelah dua..
aku pown heran..
mngapa sume ini terjadi..
bru aku ingat..VALENTINE DAY..
jlas sgt aku x smbut smpai x tau..
macam hal aku tgk..
nie lagi stu..
x yah r smbut mnde 2..
watpe smbut mende 2..?
pas2 ade r OPS CUMBU r, OPS MAKSIAT r..
haha..
paham2 r an..
hampeh btol..
tpi yg best skit mee udang kat kuala sepetang..
terbaik wokkkk..
tpi bkn sume nie main point aku..
point sebenar aku ialah..........
aku x stdy langsung..
waaaaaa..
tension gile..
consti,general defence dan pelbagai lagi karenah law..
cm mane nie..
totally give up for the fight..btol kew ayat aku..???
3 hari lagi..
pas2 bye2 nilai,dak2 dorm, g13, g8 , n dye..
waaaaaaaaa..
sori x dapat ikot ko gi prak n x datang knduri ko.........
Wednesday, February 3, 2010






wei...
aku mntak maap sgt2..
aku tau salah aku kan..
kan3...
wei..
kalo ko bce..
aku harap ko maapkan..
2 mggu lagi..
aku harap ko terima maap aku..
aku tau aku x pandai pujuk orang..
but...
nie jew yg aku mampu..
x mampu aku nk bgi bunga btol2 atau main gitar kat bawah blok smbil nynyi lagu ntok ko..
soriiii sgt2....
Tuesday, February 2, 2010
no komen..like..
Broken
This fragile thing now
And I can't
I can't pick up the pieces
And I've thrown my words all around
But I can't
I can't give you a reason
I feel so broken up
(So broken up)
And I give up
(I give up)
I just want to tell you so you know
Here I go
Scream my lungs out and try to get to you
You are my only one
I let go, there's just no one that gets me like you do
You are my only
My only one
Made my mistakes
Let you down
And I can't
I can't hold on for too long
Ran my whole life in the ground
And I can't
I can't get up when you're gone
And something's breaking up
(Breaking up)
I feel like giving up
(Like giving up)
I won't walk out until you know
Here I go
Scream my lungs out and try to get to you
You are my only one
I let go, there's just no one that gets me like you do
You are my only
My only one
Here I go so dishonestly
Leave a note, for you my only one
And I know you can see right through me
So let me go and you will find someone
Here I go
Scream my lungs out and try to get to you
You are my only one
I let go, there's just no one, no one like you
You are my only
My only one
My only one
My only one
My only one
You are my only
My only one
This fragile thing now
And I can't
I can't pick up the pieces
And I've thrown my words all around
But I can't
I can't give you a reason
I feel so broken up
(So broken up)
And I give up
(I give up)
I just want to tell you so you know
Here I go
Scream my lungs out and try to get to you
You are my only one
I let go, there's just no one that gets me like you do
You are my only
My only one
Made my mistakes
Let you down
And I can't
I can't hold on for too long
Ran my whole life in the ground
And I can't
I can't get up when you're gone
And something's breaking up
(Breaking up)
I feel like giving up
(Like giving up)
I won't walk out until you know
Here I go
Scream my lungs out and try to get to you
You are my only one
I let go, there's just no one that gets me like you do
You are my only
My only one
Here I go so dishonestly
Leave a note, for you my only one
And I know you can see right through me
So let me go and you will find someone
Here I go
Scream my lungs out and try to get to you
You are my only one
I let go, there's just no one, no one like you
You are my only
My only one
My only one
My only one
My only one
You are my only
My only one
Monday, February 1, 2010
harta zaman bile ntah,,haha
wah..
semalam gpl 2 trok gak wat..
payah kort..n suntuk..
nasib bek aku wat..
kalo x..
hurmmm..
gpl2 dah abes..maknenye masa makin suntuk.
hahaha..
arab aku x pergi..
smbung gpl..
tpi waktu aku nk check beg aku..
wow..
aku jumpe harta yg dah lame aku peram..
gmbr dye yg dh lame aku perap, aku tgk gak tdi..
tersimpan elok lagi..
sme mcm knangan kita yg bernilai setahun..
then...
dye pergi gak an dri idup aku..
x sangka aku..
haisshhh..
cmpur baur feeling aku..
wawawa..
tpi hdup kne dteruskan..
die dgn hidup dye..
aku ngan hidup aku yg agak hopeless nie..
hahaha..
x pew
blk plkn mebi leyh jump an..
mesti dah ade perubahan..
apepown..
hdupkan kenangan si dia..
semalam gpl 2 trok gak wat..
payah kort..n suntuk..
nasib bek aku wat..
kalo x..
hurmmm..
gpl2 dah abes..maknenye masa makin suntuk.
hahaha..
arab aku x pergi..
smbung gpl..
tpi waktu aku nk check beg aku..
wow..
aku jumpe harta yg dah lame aku peram..
gmbr dye yg dh lame aku perap, aku tgk gak tdi..
tersimpan elok lagi..
sme mcm knangan kita yg bernilai setahun..
then...
dye pergi gak an dri idup aku..
x sangka aku..
haisshhh..
cmpur baur feeling aku..
wawawa..
tpi hdup kne dteruskan..
die dgn hidup dye..
aku ngan hidup aku yg agak hopeless nie..
hahaha..
x pew
blk plkn mebi leyh jump an..
mesti dah ade perubahan..
apepown..
hdupkan kenangan si dia..
Subscribe to:
Comments (Atom)